شهدای جان برکف فراجا امنیت و اقتدار را به مردم هدیه دادند

به گزارش ایرنا، مسئولان شهرستان پردیس روز جمعه به دیدار خانواده شهید والامقام مدافع وطن پرویز کرم پور رفتند و در این دیدار محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس، بخشدار مرکزی، شهردار پردیس و معاون وی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و مشاوران فرماندار در امور ایثارگران و امور زنان و خانواده در این دیدار صمیمی حضور یافتند.

به گزارش ایرنا ، مسئولان شهرستان پردیس روز جمعه به دیدار خانواده شهید والامقام مدافع وطن پرویز کرم پور رفتند و در این دیدار محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس، بخشدار مرکزی، شهردار پردیس و معاون وی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و مشاوران فرماندار در امور ایثارگران و امور زنان و خانواده در این دیدار صمیمی حضور یافتند.

سروان پرویز کرمپور مأمور جان برکف کلانتری قلهک تهران بزرگ شهریور 1399 در ماموریتی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس در این دیدار با اشاره به اینکه شهادت عزت ابدی است، افزود: یاد و نام شهدا به ویژه شهدای جان بر کف فراجا که در راه ارتقای نظم و امنیت به درجه رفیع شهادت نائل می شوند مایه اقتدار کشور و آرامش و اعتماد مردم خواهد بود.

وی هفته فراجا را فرصت مغتنمی دانست و افزود: ضمن قدردانی از تلاش های خالصانه پرسنل غیور فراجا، به ساحت مقدس شهدای این نیروی مخلص و جان بر کف نیز ادای احترام کرده و یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی می داریم.

وی در پایان افزود: شهید شاخص فراجا در سال 1400 ستوان یکم پرویز کرم پور افسر کلانتری قلهک که به همراه نماینده دادستان برای اجرای حکم قضایی اعزام شده بود، در حین جلوگیری از خودسوزی یکی از شهروندان دچار سوختگی شدید شده و به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از 400 هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظرات

captcha