افتتاح 7 تصفیه خانه فاضلاب کشور تا پایان سال

به گزارش ایرنا از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، هاشم امینی با بیان اینکه 277 تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت شش میلیون متر مکعب در شبانه روز در مدار بهره برداری است ادامه داد: 100 تصفیه خانه با ظرفیت دو میلیون مترمکعب در شبانه روز در حال ساخت است که امیدواریم با اختصاص به موقع بودجه، این تعداد تصفیه خانه هم به مدار بهره برداری برسند. وی با اشاره به این که تا پایان سال در پنج استان تهران، خوزستان، کرمان، فارس و گیلان هفت تصفیه خانه به بهره برداری می رسد گفت: تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران با ظرفیت 230هزار مترمکعب در شبانه روز بیش ترین ظرفیت را دارد که با افتتاح مدول های 7 و 8 این تصفیه خانه تمامی مدول های آن تکمیل خواهد شد. مدیرعامل آفای کشور ادامه داد: تصفیه خانه های بندر انزلی در گیلان با ظرفیت 12هزار مترمکعب و تصفیه خانه فاضلاب کرمان با ظرفیت 90هزار متر مکعب در شبانه روز در ماه های بهمن و اسفندماه به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، هاشم امینی با بیان اینکه 277 تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت شش میلیون متر مکعب در شبانه روز در مدار بهره برداری است ادامه داد: 100 تصفیه خانه با ظرفیت دو میلیون مترمکعب در شبانه روز در حال ساخت است که امیدواریم با اختصاص به موقع بودجه، این تعداد تصفیه خانه هم به مدار بهره برداری برسند.

وی با اشاره به این که تا پایان سال در پنج استان تهران، خوزستان، کرمان، فارس و گیلان هفت تصفیه خانه به بهره برداری می رسد گفت: تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران با ظرفیت 230هزار مترمکعب در شبانه روز بیش ترین ظرفیت را دارد که با افتتاح مدول های 7 و 8 این تصفیه خانه تمامی مدول های آن تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل آفای کشور ادامه داد: تصفیه خانه های بندر انزلی در گیلان با ظرفیت 12هزار مترمکعب و تصفیه خانه فاضلاب کرمان با ظرفیت 90هزار متر مکعب در شبانه روز در ماه های بهمن و اسفندماه به بهره برداری می رسد.
امینی با اشاره به این که در حوزه روستایی هم تعداد 54 تصفیه خانه با ظرفیت 26 هزار مترمکعب در شبانه روز در مدار بهره برداری قرار دارد گفت: تعداد 92 تصفیه خانه با ظرفیت 46 هزار مترمکعب در شبانه روز در حال ساخت است که امیدواریم تا پایان سال از این تعداد 10 تصفیه خانه فاضلاب روستایی در 14 روستا به بهره برداری برسد.

نظرات

captcha