معاون مسکن راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

3500 واحد مسکونی در آذربایجان غربی نوسازی می شود

ارومیه-معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: گفت: طی سال جاری نوسازی حدود سه هزار و 500 واحد مسکونی در محلات هدف بازآفرینی شهری آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال تقی دخت در این زمینه افزود: از تعداد واحدهایی که عملیات نوسازی آنها آغاز شده برای یک هزار و 903 واحد پروانه ساختمانی صادر شده است.

وی ادامه داد: طرح بسته های تشویقی برای اجرا در محلات بافت فرسوده هدف بازآفرینی شهری به تصویب کمیسیون ماده 5 آذربایجان غربی رسیده و اعمال تخفیف و تسهیلات این بخش به متقاضیان به مرحله اجرایی وارد شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ثبت پروانه های ساختمانی در سامانه ستاد ملی، اطلاع رسانی بسته های تشویقی در رسانه ها و محل نماز جمعه به مردم، ارائه تخفیف پروانه های ساختمانی و خدمات نظام مهندسی از مسائل مورد تاکید و قابل پیگیری در سطح شهرستان ها است.

تقی دخت بر اجرای بسته های تشویقی اعمال تخفیف پروانه های ساختمانی و خدمات مهندسی نیز با همکاری دستگاه های مربوطه تأکید کرد و افزود: اجرای طرح های بازآفرینی شهری در آذربایجان غربی باید بر اساس نیاز مردم منطقه مورد نظر انجام گیرد تا توسعه رفاه اجتماعی را شاهد باشیم و از اجرای طرح های فاقد اولویت خودداری شود.

نظرات

captcha