رئیس سازمان سینمایی کشور مطرح کرد؛

اسقبال جامعه بین الملل از جشنواره فیلم های کودکان و نوجوان

اصفهان- رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: تعداد فیلم های ارسالی از کشورهای دنیا به جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان نشان از اسقبال جامعه بین الملل از این جشنواره دارد.

به گزارش خبرنگار مهر محمد خزاعی شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه سی وششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان که در سالن اجلاس اصفهان برگزار شد با اشاره به اهمیت جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: خوشبختانه این جشنواره باشکوه هر چه تمام تر در اصفهان برگزار شد و توانست رکورد جدیدی را ازلحاظ بیننده به خود کسب کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ا استقبال فراوانی از سوی کودکان و نوجوانان همراه بود و همین امر باعث شد سانس های فوق العاده را در این دوره از جشنواره شاهد باشیم و برخی آثار برای اولین بار نمایش داده شد.

رئیس سازمان سینمایی کشور تصریح کرد: شرکت کنندگان و فیلم سازان حدود 60 کشور آثار خود را به این دوره از جشنواره ارسال کردند که این نشان از اسقبال جامعه بین الملل از جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان دارد و حتی مهمانان خارجی از این دوره از جشنواره استقبال فراوانی کردند.

وی با مثبت قلمداد کردن تلاش های مدیریت شهری اصفهان در برگزاری هر چه باشکوه تر جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، گفت: در 30 کشور دنیا ما آثار حوزه پویانمایی را به راه انداختیم و بر این اساس با به کار بردن فناوری های جدید می توان به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

خزاعی بابیان اینکه جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان سال های سال فراز و نشیب فراوانی را تجربه کرده است، اضافه کرد: این روزها شاهد برگزاری استاندارد هر چه بیشتر این جشنواره هستیم.

نظرات

captcha