ساخت 33 کلاس درس به دانش آموزان آذربایجان شرقی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی از افتتاح 18 کلاس درس در مهر 1403 خبر داد و گفت: 18 کلاس درس در هفته های آینده، تقدیم کودکان شهرستان بناب خواهد شد.

- اخبار استانها -

فرهاد فرهودی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با اشاره به برنامه ریزی این اداره کل برای افتتاح 18 کلاس درس در هفته های آینده، اظهار داشت: این مدارس با اعتباری بالغ بر 360 میلیارد ریال در هفته های آینده تقدیم کودکان شهرستان بناب خواهد شد.

وی افزود: همزمان با آغازین هفته های شروع بهار تعلیم و تربیت، مدرسه شش کلاسه روستای وانلوجق شهرستان مرند با حضور خیران ملی افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی ادامه داد: این مدرسه شش کلاسه در متراژ 406 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که 30 درصد اعتبار توسط خیرین و 70 درصد توسط دولت سرمایه گذاری شده است.

فرهودی همچنین از افتتاح مدرسه سه کلاسه روستای دستجرد گوگان خبر داد و گفت: این مدرسه در دومین هفته از بهار تعلیم و تربیت، با زیربنای 245 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال توسط اعتبارات دولتی احداث و تحویل دانش آموزان منطقه شد.

وی با اشاره به افتتاح مدرسه مردلو و ازناب سفلی در شهرستان هوراند، گفت: این دو مدرسه هرکدام در سه کلاس درس و با 135 مترمربع و در مجموع با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال، به بهره برداری رسید که 30 درصد اعتبارات این مدارس توسط خیرین و 70 درصد توسط دولت سرمایه گذاری شده است.

انتهای پیام/

نظرات

captcha