هدیه رهبر انقلاب به سفیر ایران در لبنان

به گزارش ایرنا، مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: عیادت حجت الاسلام و المسلمین قمی، نماینده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ارسال پیام احوالپرسی و محبت معظم له باعث افتخار اینجانب شد.

به گزارش ایرنا ، مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: عیادت حجت الاسلام و المسلمین قمی، نماینده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ارسال پیام احوالپرسی و محبت معظم له باعث افتخار اینجانب شد.

وی در ادامه آورده است: همچنین ارسال هدایای ایشان که 2 انگشتر عقیق متبرک به دعای خیرشان برای من و همسرم است ما را بسیار سرافراز کرد. در این دیدار حجت الاسلام محمدی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس و جمعی از دوستان و همکاران وزارت امور خارجه نیز حضور داشتند.

سفیر ایران در پایان نوشت: از خداوند متعال سلامتی وجود پربرکت رهبری معظم انقلاب را مسالت می نماییم. جان ما فدای راه اسلام و انقلاب اسلامی ایران و ولایت فقیه به رهبری الهی حضرت آیت الله امام ‎خامنه ای (مدظله العالی).

به گزارش ایرنا، عصر روز سه شنبه 27 شهریور 1403 هزاران دستگاه ارتباطی یا اصطلاحا «پیجر» در دست تعدادی از نیروهای واحدها و مؤسسات مختلف حزب الله منفجر شدند که بر اثر آن تعدادی از اعضای حزب الله شهید و جمع زیادی نیز مجروح و زخمی شدند.

یکی از این پیجرها در مجاورت سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان منفجر و منجر به وارد آمدن جراحاتی به وی شد.

مجبتی امانی پس از این حادثه به کشور انتقال داده شد و تحت درمان قرار گرفت. حال سفیر ایران در حال حاضر خوب است.

نظرات

captcha