دیدار عزیزی با روسای فدراسیون جهانی و آسیایی تنیس

به گزارش ایرنا، داود عزیزی که به همراه امیرهمایون صدری رئیس کمیته فنی فدراسیون و برای حضور در اجلاس جهانی راهی هنک کنگ شده است، در حاشیه این اجلاس با روسای فدراسیون جهانی و آسیایی دیدار کرد. در این نشست ها به مواردی از جمله استمرار میزبانی های ایران از رقابت های تور جهانی اشاره و به ایجاد فرصت برای تنیسورهای جوان و مستعد کشورمان پرداخته شد. عزیزی همچنین با روسای فدراسیون های آسیایی دیدار و بر تعامل و استفاده از ظرفیت های متقابل تاکید کرد. بررسی شرایط پدل در آسیا و توسعه بیش از پیش این رشته از دیگر موارد مطرح شده در نشست های رئیس فدراسیون کشورمان با روسای فدراسیون های قطر، کویت و امارات بود.

به گزارش ایرنا، داود عزیزی که به همراه امیرهمایون صدری رئیس کمیته فنی فدراسیون و برای حضور در اجلاس جهانی راهی هنک کنگ شده است، در حاشیه این اجلاس با روسای فدراسیون جهانی و آسیایی دیدار کرد.
در این نشست ها به مواردی از جمله استمرار میزبانی های ایران از رقابت های تور جهانی اشاره و به ایجاد فرصت برای تنیسورهای جوان و مستعد کشورمان پرداخته شد.
عزیزی همچنین با روسای فدراسیون های آسیایی دیدار و بر تعامل و استفاده از ظرفیت های متقابل تاکید کرد. بررسی شرایط پدل در آسیا و توسعه بیش از پیش این رشته از دیگر موارد مطرح شده در نشست های رئیس فدراسیون کشورمان با روسای فدراسیون های قطر، کویت و امارات بود.

نظرات

captcha