رئیس جمعیت هلال احمر اردستان:

کمک 66 میلیون تومانی مردم اردستان به غزه، یمن و لبنان

ایسنا/اصفهان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردستان با بیان اینکه تاکنون در شهرهای اردستان و زواره 66 میلیون تومان در حمایت از مظلومان لبنان، غزه و یمن جمع آوری شده است، گفت: مرحله دوم جمع آوری کمک های مردمی از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد.

مجید زارعی امروز(چهارشنبه، 18مهر) در جلسه هماهنگی به منظور جمع آوری کمک های مردمی برای مردم مظلوم لبنان، غزه و یمن، اظهار کرد: با توجه به مصوبه وزارت کشور و ابلاغ سازمان هلال احمر کشور، جمعیت هلال احمر با راه اندازی پایگاه هایی در سطح استان و شهرستان ها، کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار را در حمایت از مظلومان لبنان، غزه و یمن جمع آوری می کند.

وی با اشاره به راه اندازی 35 پایگاه در شهرهای اردستان، زواره، مهاباد و روستای شاخص شهرستان برای جمع آوری کمک های مردمی، افزود: 70 صندوق با همکاری 40 نیروی هلال احمر و داوطلب، کمک های مردمی را در شهرستان اردستان جمع آوری می کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر اردستان با بیان اینکه در مرحله اول جمع آوری کمک های مردمی در شهرهای اردستان و زواره 66 میلیون تومان در حمایت از مظلومان لبنان، غزه و یمن جمع آوری شده است، گفت: شهرستان اردستان از لحاظ کمک های نقدی جزء شهرستان های برتر استان اصفهان بوده است.

زارعی با بیان اینکه کمک های نقدی و غیر نقدی در قالب چند کاروان به مرکز استان ارسال می شود، اضافه کرد: چادر مسافرتی، پتو، موکت، انواع کنسرو، موتور برق، سیم، لامپ، مواد شوینده و بهداشتی از کالاهای اساسی مورد نیاز مردم مظلوم غزه، لبنان و یمن است.

وی با اشاره به آغاز مرحله دوم جمع آوری کمک های مردمی از روز پنجشنبه، گفت: مردم مؤمن و نیکوکار شهرستان اردستان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 99999 جمعیت هلال احمر نزد بانک های ملی، ملت و بانک مرکزی پرداخت کنند. همچنین کمک های نقدی خود را با کد دستوری #1*112* به مردم لبنان، #5*112 *به مردم غزه، #7*112* به مردم یمن اهدا کنند.

انتهای پیام

نظرات

captcha