رئیس هیات تکواندو فارس : اداره کل ورزش نسبت به تکواندو بی مهری می کند+ فیلم

علی باوقار،چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از بابت تعطیلی سالن اختصاصی تکواندو شکایت قضایی کردیم اما فقط سلیقه های شخصی حاکم است و به جای حل مسئلهٰ صورت مسئله را پاک می کنند.

علی باوقار،چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از بابت تعطیلی سالن اختصاصی تکواندو شکایت قضایی کردیم اما فقط سلیقه های شخصی حاکم است و به جای حل مسئلهٰ صورت مسئله را پاک می کنند.

فعالیت رشته المپیکی مختل شده است

وی اضافه کرد: به جای اینکه مشکل گرمایی و سرمایی سالن تکواندو را حل کنند حدود پنج ماه است که این مکان را تعطیل کرده اند برای همین هم فعالیت این رشته المپیکی که اخیرا 2 نشان طلای نوجوانان جهان را به دست آوردیم، مختل شده است.

اصل ماجرای بی مهری چیست ؟

رییس هیات تکواندو فارس در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا که اصل ماجرا چیست که به گفته شما این همه بی مهری شده است، گفت: حرف حسابی ندارند اما اصل ماجرا ازاین قرار است که به هیات تکواندو هیچ بودجه ای ندادند و پیگیر شدیم که این رشته المپیکی است،هیات برتر کشور هستیم، 2 مدال طلای نوجوانان جهان داریم اما یک ریال هم بودجه ندادند.

امیر محمد اشرافی قهرمان نوجوانان جهان

گفتند خودمان می دانیم چگونه بودجه تقسیم کنیم

باوقار ادامه داد: چند بار به اداره کل ورزش و جوانان مراجعه کردیم و گفتیم 100 میلیارد ریال برای ورزش فارس بودجه آمده در پاسخ گفتند ما خودمان می دانیم چگونه بودجه تقسیم کنیم و ما هم نامه زدیم به استاندار فارس و وزیر ورزش که در تقسیم بودجه تبعیض قایل شده اند و به تکواندو با این همه افتخار و 43 هزار ورزشکار سازمان یافته در فارس بودجه ای ندادند.

گفتند چرا احقاق حق کردید؟

او بیان کرد: پس ازاینکه احقاق حق و مطالبه گری کردیم با بهانه جویی سالن تکواندو را تعطیل کردند که چرا احقاق حق کردید برای همین هم سراغ خداجو مدیرکل ورزش و جوانان رفتم، پاسخ داد تفویض اختیار کردم به سجادی سرپرست توسعه ورزش و هر طور صلاح بداند عمل می کند، به نظر می رسید هماهنگ شده بود.

با وجود این همه نامهربانی با قدرت ادامه می دهیم

باوقاربا بیان اینکه با وجود همه این نامهربانی ها با قدرت به کارمان ادامه می دهیم چرا که امیر محمد اشرافی در مسابقات جهانی علاوه براینکه مدال طلا گرفت به عنوان فنی ترین بازیکن جهان هم انتخاب شده که افتخار آن برای فارس و کشور است و امیدوارم مسولان استان کمک کنند این رشته المپیکی و با افتخار بتواند در المپیک 2028 لس آنجلس توسط اشرافی مدال کسب کند مشروط به اینکه حمایت شوند و چوب لای چرخ نگذارند.

با وقار رییس هیات تکواندو فارس

18 مدال جهانی وآسیایی در یک سال

رییس هیات تکواندو فارس بیان کرد: طی یکسال گذشته 18 مدال جهانی و آسیایی کسب کرده ایم که در طول تاریخ 40 ساله تکواندو فارس بی سابقه بوده است ضمن اینکه بانوان فارس در بخش پومسه قهرمان لیگ برتر ایران شدند، آقایان هم در بخش مبارزه نایب قهرمان لیگ برتر شدند، نونهالان فارس قهرمان منطقه ای کشور و هفت مدال رنگارنگ در مسابقات استعداد های برتر کشوربه دست آوردیم.

وی گفت : همه این موفقیت ها لطف خداوند و ماحصل زحمات و برنامه ریزی دست اندرکاران هیات و تلاش ورزشکاران به دست آمده و در مسیر پیشرفت قرار گرفتیم.

استقبال از تکواندکاران طلایی فارس در جهان

2 نشان طلا دستاورد تکواندوکاران نوجوان فارس در مسابقات جهانی کره جنوبی

امیر محمد اشرافی و مهدی رزمیان از استان فارس در رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان که در کره جنوبی 15 مهرماه پایان یافت 2 نشان طلا به دست آوردند.

ایران قهرمان جهان

در پایان مسابقات تکواندو نوجوانان جهان، تیم ایران در مجموع دختران و پسران نیز با کسب هفت مدال طلا، 2 نقره و سه برنز برای نخستین بار جایگاه نخست جدول مجموع توزیع مدال ها را از آن خود کرد، کره جنوبی با چهار طلا، چهار نقره و یک برنز دوم شد، کرواسی با 2 طلا، یک نقره و سه برنز در جای سوم قرار گرفت.

نظرات

captcha