بازرس کل زنجان: فعالیت شهرک روی زنجان سرطان زا ست

بازرس کل استان زنجان گفت: فعالیت شهرک روی، سرطان زا است و این پسماند با آب های زیرزمینی مخلوط می شوند و از سوی دیگر هم به ریه ها صدمه وارد می کند و مشکلات تنفسی ایجاد می کند.

خبرگزاری تسنیم از زنجان، سجاد ددجانی بازرس کل استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم در خصوص وضعیت شهرک روی زنجان اظهار داشت: فعالیت شهرک روی، سرطان زا است و این پسماند با آب های زیرزمینی مخلوط می شوند و از سوی دیگر هم به ریه ها صدمه وارد می کند و مشکلات تنفسی ایجاد می کند.

وی گفت: اخیراً کمیته ای در سازمان بازرسی به نام کمیته علمی تخصصی ایجاد شده است تا از ظرفیت اساتید دانشگاه و نخبگان استفاده شود. تمایل داریم موضوع وضعیت شهرک روی زنجان را در کمیته علمی تخصصی اداره کل بازرسی استان بررسی کنیم تا از نظرات تخصصی نخبگان و اساتید دانشگاه و هم دست اندرکاران این موضوع استفاده کنیم.

بازرس کل استان زنجان تأکید کرد: قبول داریم این یک معضلی برای استان است ولی نمی توانیم به راحتی بگوییم که این شهرک باید جابه جا شود. بنده از خبرنگار تسنیم می خواهیم که در جلسه این کمیته علمی تخصصی حضور داشته باشد و در جریان امور کار قرار بگیرد و در آن جا به نمایندگی از مردم دغدغه ها و سوالات مردمی را مطرح کنند تا اساتید و نخبگان در این خصوص اظهار نظر کنند.

انتهای پیام/

نظرات

captcha