امروز و فردا، عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کرمانشاه رایگان است

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: امروز و فردا(17 و 18 مهر) عضویت کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان رایگان است.

محمدخیاط زنجانی در گفت و گو با ایسنا، با دعوت از کودکان و نوجوانان برای عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گفت: امروز و فردا( 17 و 18 مهر) به مناسبت هفته ملی کودک، عضویت در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان رایگان است.

خیاط زنجانی گفت: کودکان و نوجوانان در رده سنی پنج تا 18 سال می توانند همراه با اولیای خود با مراجعه حضوری به هر یک از مراکز کانون در سراسر استان و یا از طریق پرتال کانون به نشانی kpf.ir اقدام به ثبت نام رایگان کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون حدود 29 هزار کودک و نوجوان استان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هستند، گفت: بیش از هشت درصد کودکان و نوجوانان استان در عضویت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هستند.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه 36 مرکز ثابت، دو مرکز سیار و یک مرکز پستی دارد، گفت: 14 مرکز ثابت در شهر کرمانشاه داریم و مابقی مراکز در شهرستان ها فعال هستند.

14 تا 20 مهر به عنوان هفته ملی کودک نامگذاری شده است.

انتهای پیام

نظرات

captcha