خدمات نهادهای خیریه برای همیشه ماندگار است

به گزارش خبرنگار ایرنا، هادی حق شناس روز سه شنبه به مناسبت هفته ملی کودک در جمع کودکان بدسرپرست و بی سرپرست سه موسسه خیریه در رشت اظهار کرد: خدمات خیران و نیکوکاران در موسسات خیریه همواره در اذهان خدمت گیرندگان باقی می ماند و هرگز از یاد آنان نمی رود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هادی حق شناس روز سه شنبه به مناسبت هفته ملی کودک در جمع کودکان بدسرپرست و بی سرپرست سه موسسه خیریه در رشت اظهار کرد: خدمات خیران و نیکوکاران در موسسات خیریه همواره در اذهان خدمت گیرندگان باقی می ماند و هرگز از یاد آنان نمی رود.

وی با بیان اینکه برخی شغل ها از جمله فعالیت در موسسات خیریه و خدمات رسانی به انسان های نیازمند همواره ماندگارست اضافه کرد: افراد در برخی از شغل ها بعد از دوری از آن حرفه، از یاد می روند و کسی از آنان یاد نمی کند؛ اما خدمات فعالان موسسات خیریه همواره در ذهن خدمت گیرندگان ماندگارست چه بسا کودکان در این مجموعه ها پس از بزرگ شدن به سراغ آنان می روند و این نشان از ماندگاری خدمات نهادهای خیریه است.

نماینده عالی دولت در گیلان بیان کرد: به یقین، نه حدس و احتمال، با خدمات نهادهای خیریه کودکان بی سرپرست و بدسرپرست وارد جامعه می شوند و برخی از آنان نیز به جایگاهی خواهند رسید که می توانند کشور، استان و شهر را بسازند؛ ممکن است از بین این کودکان پزشک بسیار حاذق و مهندس ماهر تربیت شود یا در عرصه کارهای خیر ورود کنند.

وی در این نشست ضمن قدردانی از کارکنان مجموعه موسسات خیریه کودکان بی سرپرست و بدسرپرست گیلان اضافه کرد: خدمات رسانی به کودکان بدسرپرست و بی سرپرست کار خیرخواهانه و برخواسته از دل است.

نشست صمیمی استاندار گیلان با کودکان و کارکنان سه موسسه خیریه نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست به مناسبت هفته ملی کودک برگزار شد؛ در این سه موسسه در مجموع 18 نفر از نوباوگان در گروه سنی 3 تا 6 سال نگهداری می شوند.

14 تا 20 مهرماه هفته ملی کودک نام گرفته است؛ «برای خانواده کودکان، برای آینده ای امن تر و آرام تر»، «برای محیط زیست کودکان، برای آینده ای پاک تر و سالم تر»، «برای رشد و شکوفایی کودکان، برای آینده ای پیشرفته تر»، «برای شنیده شدن کودکان، برای آینده ای مسئولانه تر»، «برای برابری کودکان، برای آینده ای عادلانه تر»، «برای هویت کودکان، برای آینده ای روشن تر» و «برای رفاه کودکان، برای آینده ای با کیفیت و آسایش بالاتر» روز شمار هفته ملی کودک است.

حضور استاندار گیلان در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی

استاندار گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی و دیدار با سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فراجا ، از تلاش های نیروهای این مجموعه قدردانی کرد.

حق شناس با بیان اینکه تعامل نیروی انتظامی و مردم تضمین کننده امنیت و همانند اکسیژن برای جامعه مدنی است گفت: نقش نیروی انتظامی در ایجاد آرامش و توسعه در جامعه ستودنی است اظهار کرد: نیروی انتظامی وظایف سخت و گسترده ای در جامعه دارد.

وی با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی با عنوان «پلیس هوشمند، مردم قانون مدار» بیان کرد: هوشمندسازی راهبرد آینده جهان است و در این راستا ما هم باید از همه ظرفیت ها و امکانات موجود برای تحقق آن در جامعه در حوزه های مختلف استفاده کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه باید تدبیری اتخاذ کرد که مردم برای انجام امور خود کمترین مراجعات حضوری را به دستگاه ها داشته باشند افزود: حرکت بسوی الکترونیکی کردن و هوشمند سازی امور برای تسریع در کار مردم و ایجاد رضایتمندی عمومی، نقش بسزایی دارد.

نظرات

captcha