نمایشگاه صنایع دستی محلی برای بازاریابی و فروش است

به گزارش ایرنا از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مریم جلالی امروز-سه شنبه 17 مهر- در دومین نشست وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با مدیران کل استان ها گفت: سی وهفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از 23 تا 26 آبان برگزار می شود و اهمیت هرچه با شکوه تر برگزار شدن این رویداد به عنوان نخستین تجلی هم گرایی تمامی دستگاه های مرتبط با صنایع دستی در سه حوزه آموزش، تولید و بازرگانی است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مریم جلالی امروز-سه شنبه 17 مهر- در دومین نشست وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با مدیران کل استان ها گفت: سی وهفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از 23 تا 26 آبان برگزار می شود و اهمیت هرچه با شکوه تر برگزار شدن این رویداد به عنوان نخستین تجلی هم گرایی تمامی دستگاه های مرتبط با صنایع دستی در سه حوزه آموزش، تولید و بازرگانی است.

وی با اشاره به برگزاری همزمان این نمایشگاه با نمایشگاه فرش و دعوت از هیات های تجاری خارجی اظهار داشت: هدفمان معرفی برند(ویژن)های صنایع دستی است که قابلیت فروش و عقد قرارداد دارند و می توانند استمرار زنجیره ارزش را داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت نقش آفرینی شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی در عرصه بین المللی گغت: افزایش میزان فروش محصولات شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی از جمله مطالبات شورای جهانی صنایع دستی است.

جلالی بر جلب توجه کانون های تاثیرگذار در حوزه صنایع دستی و استفاده از ظرفیت نهادهای دولتی، غیردولتی، بنگاه های بزرگ و مسئولیت اجتماعی سایر صنایع استان ها، حوزه های حمایتی از جمله بنیاد برکت و بنیاد علوی برای نقش آفرینی در برگزاری نمایشگاه تاکید کرد.

نظرات

captcha