بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
رئیس خانه مطبوعات استان قزوین، گفت: خانه مطبوعات پایش خبرنگاران حرفه ای را با جدیت دنبال می کند.
در این نشست سید مصطفی جعفری با ارائه گزارشی از نگارش اساسنامه خانه مطبوعات در سال 1381 و برگزاری شش دوره انتخابات هیئت مدیره و اقدامات انجام شده از ابتدای فعالیت هیئت مدیره جدید، اظهار داشت: به دلیل برخی محدودیت های اساسنامه ای، پایش خبرنگاران حرفه ای به ویژه در زمینه رسانه های مکتوب به آسانی امکان پذیر نیست، ولی خانه مطبوعات با تمام وجود سعی دارد با همکاری نهادهای مرتبط و همراه از جمله اتاق بازرگانی ضمن افتتاح دفتر رسمی خود در آینده نزدیک، موضوع اقتصاد رسانه و ارتباط با صاحبان صنایع و تولیدکنندگان را با جدیت دنبال کند.
در ادامه این جلسه مهدی عبدیان، اظهار داشت: برگزاری هشت نشست خبری و تجلیل از فعالان رسانه از ابتدای فعالیت دوره ششم هیئت نمایندگان تاکنون، بیانگر اهتمام ویژه اتاق بازرگانی در تجلیل از جامعه خبرنگاران تخصصی و دست اندرکاران حوزه اطلاع رسانی استان است.
وی ادامه داد: در این زمینه آمادگی داریم ضمن هماهنگی کامل با مدیران ارشد اقتصادی استان برای همراهی با خبرنگاران در بازدیدهای تخصصی از واحدهای صنعتی و تولیدی با معرفی و گزینش تخصصی توسط خانه مطبوعات استان اقدام کنیم.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن قزوین، افزود: عرصه تولید، صنعت، ارتباطات و رسانه مکمل یکدیگر هستند، اما باید توجه داشت پایش صحیح و کاربردی خبرنگاران و روزنامه نگاران واقعی می تواند به ایجاد فضایی مناسب برای پویندگی خانه مطبوعات استان منجر شود ضمن آن که مطالبه گری و درخواست های قانونمند اهالی رسانه به عنوان نماینده افکار عمومی از سازمان ها و نهادهای ذی ربط اجرایی، شهرداری و شورای شهر می تواند در رشد و تعالی خانه مطبوعات نیز موثر باشد.
عبدیان یادآور شد: درب های اتاق بازرگانی به روی تمامی خبرنگاران واقعی و خانه مطبوعات باز است و در جلسات شورای گفت وگو، هیئت های تجاری و نشست های تخصصی با توجه به شعار راهبردی شفافیت و تحول از حضور نتیجه بخش خبرنگاران حقیقی استان قزوین استقبال می کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در بازدید از واحدهای تولیدی می توانیم با یک برنامه ریزی مدون و هدفمند و تعامل با مدیران اقتصادی، زمینه حضور خبرنگاران تخصصی در حوزه اقتصاد را مهیا کنیم.
انتهای پیام/
{{name}}
{{content}}