پلمب 157 مشاوره املاک و نمایشگاه اتومبیل در لاهیجان

به گفته رئیس اداره صمت لاهیجان، از ابتدای اجرای طرح نظارت بر عملکرد مشاورین املاک و نمایشگاه اتومبیل 157 واحد بدلیل نداشتن پروانه کسب و تخلفات متعدد پلمب شدند.

- اخبار استانها -

رامین خوشحال رییس اداره صمت شهرستان لاهیجان امروز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در لاهیجان با اشاره به نظارت مستمر اداره صمت بر اصناف اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح نظارت بر عملکرد مشاورین املاک و نمایشگاه اتومبیل 157 واحد بدلیل نداشتن پروانه کسب و تخلفات متعدد پلمب شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون یک هزار و 453 هولوگرام بین واحدهای صنفی مشاورین املاک و نمایشگاه اتومبیل توزیع شد، گفت: بازرسی  و اجرای گشت های مشترک با ادارات راه و شهرسازی، تعزیرات حکومتی و اتحادیه مربوطه به صورت مستمر در شهرستان صورت می گیرد و با متخلفین طبق قانون برخورد می شود.

رئیس اداره صمت شهرستان لاهیجان با بیان اینکه با متخلفین به ویژه فاقدین پروانه کسب تخصصی برابر مقررات و با قاطعیت کامل برخورد خواهد شد، افزود: تمامی پروانه ها به صورت تخصصی صادر خواهد شد و واحدهای دارای پروانه نیز باید در کلاس های آموزشی شرکت و هولوگرام دریافت می کنند.

خوشحال با بیان اینکه اصناف شهرستان لاهیجان به صورت روزانه توسط کارشناسان این اداره رصد می شوند، گفت: کارشناسان دربازرسی های خود، کنترل و رصد قیمت ها، بررسی فاکتورهای خرید و فروش، درج قیمت، پروانه کسب و غیره را مورد بررسی قرار می دهند.

به گفته وی، شهروندان گزارشات خود را به سامانه 124 ستاد خبری اداره صمت یا 42235444 واحد بازرسی اتاق اصناف اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظرات

captcha