تخلیه و بارگیری همزمان 14 شناور در بندر شهید باهنر

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان از انجام عملیات تخلیه و بارگیری 14 فروند شناور به طور همزمان در بندر شهید باهنر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حمیدرضا محمد حسینی تختی اظهار کرد: بندر شهید باهنر به عنوان یکی از بنادر مهم کشور در استان هرمزگان از رشد قابل توجهی در حوزه تخلیه و بارگیری کالا برخوردار بوده است.

وی با اشاره به اینکه امروز سه شنبه 17 مهرماه عملیات تخلیه و بارگیری 14 فروند شناور به طور همزمان در این بندر در حال انجام است، افزود: در حال حاضر تخلیه خودروهای وارداتی و کانتینرهای یخچالی در بندر شهید باهنر در حال انجام است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان با تاکید بر اینکه از روز گذشته کلیه اسکله های بندر شهید باهنر تکمیل ظرفیت شده است، تصریح کرد: بارگیری کالاهایی مانند نمک، شیشه، کربنات کلسیم و غیره در شناورهای مختلف دنبال می شود و امروز یکی از شلوغ ترین روزهای کاری بندر شهید باهنر در مهرماه است.

محمدحسینی تختی گفت: بارگیری تره بار صادراتی به کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس نیز طبق روال روزانه فعالیت های این بندر دنبال می شود و هیچ خللی در روند فعالیت ها وجود ندارد.

این مقام مسئول اضافه کرد: چند شناور هندی نیز در حال حاضر پهلودهی شده و کار بارگیری اقلامی مانند ماکارونی در این شناورها صورت می گیرد.

انتهای پیام/864

نظرات

captcha