رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی:

شخصیت های آذربایجان شرقی برندسازی شود

تبریز-رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی گردشگری تبریز، گفت: لازم است شخصیت های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی استان برندسازی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدر فتح زاده در دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با وی اظهار کرد: شخص رئیس جمهور فرزند آذربایجان بوده و بر مبنای آرا مردم سراسر کشور از جمله آذربایجان انتخاب شده است و می توان وی را به عنوان یک شخصیت سیاسی برندسازی کرد.

وی افزود: با برندسازی شخصیت های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی می توانیم رفتارها و ظرفیت های استان را معرفی کرده و در جهت جذب گردشگر به کار گیریم.

فتح زاده اعلام کرد: از برگزاری یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و سومین نمایشگاه بین المللی گردشگری تبریز، در هر شرایطی حمایت می کنیم اما باید از تکیه صرف بر منابع دولتی خارج شویم و از طریق جلب مشارکت بخش خصوصی و حضور خود مردم به توسعه گردشگری کمک کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی همچنین بر لزوم افزایش سهم و مشارکت دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها در امر توسعه گردشگری استان تاکید و تصریح کرد: باید مشابه چنین رویدادی در شهرستان های استان نیز برگزار شود. نمایشگاه بین المللی گردشگری تبریز 25 تا 28 مهر برگزار می شود.

در این دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی به تشریح جزئیات برگزاری یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و سومین نمایشگاه بین المللی گردشگری تبریز پرداخت و گفت: این نمایشگاه روزهای 25 تا 28 مهر جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود.

احمد حمزه زاده توضیح داد: تا کنون 29 استان برای حضور در این رویداد ثبت نام کرده اند که در حدود 100 غرفه گردشگری و 350 تا 380 غرفه صنایع دستی در سالن های پروین اعتصامی، شهریار و آذربایجان به معرفی ظرفیت های فرهنگی، هنری، صنایع دستی و گردشگری استان خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در سال گذشته 180 هزار نفر بازدید کننده داشت، یادآور شد: 4 میلیارد تومان تسهیلات خرید از طریق صندوق کارآفرینی امید در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفته بود.

نظرات

captcha