40 درصد از جامعه شغلی ایلام متاثر از خدمات دامپزشکی است

مدیرکل دامپزشکی ایلام گفت: 40 درصد از جامعه شغلی استان با گردش مالی سالیانه ده ها هزار میلیارد متاثر از خدمات دامپزشکی است.

خبرگزاری تسنیم از ایلام، یونس احمدی، در مراسمی که به مناسبت هفته دامپزشکی برگزار شد، ضمن تبریک این هفته  گفت: دامپزشکی استان از حمایت دستگاه های قضایی برخوردار بوده و طی سال های اخیر شاهد همکاری های مطلوبی از سوی دستگاه های قضایی بوده ایم.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام با بیان اینکه ساختارهای کشور به عنوان مهمترین میراث فرهنگی، دینی و تمدن جامعه هستند که متناسب با زمان و مکان پاسخ گوی نیازهای اجتماعی هستند، افزود: دامپزشکی ایران با پیمودن صد سال فعالیت امروزه متناسب با رشد در جهان در کشور هم توسعه یافته است.

احمدی اضافه کرد؛ سازمان دامپزشکی در راستای مبارزه با بیماری های مشترک بین دام و انسان، تنظیم و شکوفایی اقتصاد جامعه و... فعالیت می کند.

وی خاطرنشان کرد: 40 درصد از جامعه شغلی استان با گردش مالی سالیانه ده ها هزار میلیارد متاثر از خدمات دامپزشکی است.

وی ادامه داد: امروزه در جامعه دامپزشکی استان ایلام ضمن قدردانی از گذشتگان بهتر از هر زمان دیگر برای خدمت به مردم آمادگی داریم.

احمدی اضافه کرد: توزیع اقلام دارویی، واکسیناسیون در بخش دام و طیور، نظارت بر مواد خام دامی و غیره بخشی از اقدامات دامپزشکی است.

انتهای پیام/180/

نظرات

captcha