بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، بازدید خبرنگاران رسانه ها از میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران روز دوشنبه با حضور مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری برگزار شد و اولین مقصد این بازدید هم میدان میوه و تره بار نواب بود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، بازدید خبرنگاران رسانه ها از میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران روز دوشنبه با حضور مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری برگزار شد و اولین مقصد این بازدید هم میدان میوه و تره بار نواب بود.
بختیاری زاده در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قیمت گذاری میوه و صیفی جات در میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری هفته ای یکبار انجام می شود.
وی افزود: شرایط بازار، میزان تولید و فصل و همچنین شرایط آب و هوایی در قیمت گذاری تاثیر گذار است البته تمام میادین در سطح شهر تابع یک نرخ نامه هستند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری ادامه داد: قیمت ها روزانه توسط ناظرین و بازرس ها بررسی می شود و اگر موردی از تخلف باشد، جریمه مالی، نمره منفی و درج در پرونده را در پی دارد و ممکن است در مناقصات سال های آینده متصدیان این میادین نیز اثر گذار باشد.
بختیاری زاده با اشاره به اینکه روزانه 550 هزار نوبت خرید و یک میلیون تراکنش در میادین انجام می شود، گفت: شرایط تامین کالاهای اساسی و تره بار در میادین مناسب است و آماده پذیرای بیشتر از شهروندان هستیم.
وی یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مشکل احتمالی می توانند به دفتر متصدیان بازار، غرف و همچنین از طریق QR کد اختصاصی غرفه نظرات و شکایات خود را اعلام و نتایج آن را دنبال کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران تاکید کرد: مشکلاتی در عرضه کالا در سامانه شهرزاد وجود دارد که در صدد رفع آن هستیم.
دومین میدانی که اصحاب رسانه به همراه مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از آن بازدید کردند، میدان اصلی شهرداری تهران بود.
بختیاری زاده در توضیح فعالیت این میدان اظهار کرد: روزانه 13 هزار تُن میوه و تره بار وارد شهر تهران می شود، پنج هزار تُن از این میزان به شهرستان ها ارسال می شود و حدود چهار هزار و 500 تُن میوه و تره بار هم در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران عرضه می شود و مابقی نیز به میوه فروشی ها و فروشگاه های سطح شهر می رود.
وی با بیان اینکه ما هر روز به فکر ارتقای کیفیت در بازارهای ضعیف و حتی قوی هستیم، ادامه داد: در اندک میادینی که ممکن است کیفیت کالاهای عرضه شده کمی پایین باشد به دلیل این است که مشتری کم است و میوه طی یک روز فروش نمی رود ولی در بازارهای با مشتری بیشتر تا سه بار محصولات شارژ می شود و کیفیت هم قاعدتا بالاتر است.
بختیاری زاده تاکید کرد: در این میادین سورت قیمت محصولات باید نصف یا یک سوم باشد البته در 70 درصد بازارها، بهره بردار میوه هایی که مانده و فروش نرفته را بسته بندی می کند تا افراد نیازمند به صورت رایگان از آن استفاده کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه بهره برداران میادین و بازارها از بخش خصوصی هستند و ما نمی توانیم به آنها فشار بیاوریم که محصول خود را رایگان بفروشند، بلکه می توانیم، قیمت آن را مدیریت کنیم، گفت: پس سورت، الزاما به معنای غیر قابل استفاده بودن نیست ضمن اینکه در ساعات پایانی فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره بار قیمت به مراتب پایین تر و گاهی حتی به صورت رایگان توسط غرفه داران عرضه می شود.
وی با اشاره به اینکه مردم طبق روال گذشته در بازارها حضور دارند و مایحتاج خود را از میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران خرید می کنند، افزود: هیچ کمبودی در سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری وجود ندارد ضمن اینکه بر روی سلامت محصولات دقت نظر داریم و مسوولان بهداشت و دامپزشکان هم بر محصولاتی که ایراد دارند نظارت کرده و از عرضه آن جلوگیری می شود.
بختیاری زاده در خصوص مزیت های خرید از سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: محصولات تره بار و غیره به دلیل حجم فروش بالا تازه هستند، قیمت عادلانه نیز از دیگر ویژگی های خرید از میادین و بازارهای شهرداری تهران است.
وی یادآور شد: طبق آخرین گزارش بانک مرکزی تفاوت قیمت میوه و تره بار عرضه شده در میادین 52 درصد با میانگین قیمت در سطح شهر تهران است ولی حفظ کیفیت محصولات خط قرمز ماست و برای ارتقای کیفیت همواره تلاش می کنیم.
شهرداری تهران دارای بیش از 300 میدان عرضه میوه و تره بار در مناطق مختلف است و مدیریت شهری تلاش دارد در مناطقی که میادین میوه ندارند نیز بتدریج میدان میوه و تره بار ایجاد کند.
{{name}}
{{content}}