نیرومند: امروز هنرمندان کشور می دانند طرف درست تاریخ کجاست

محمدحسین نیرومند گفت: با اتفاق 7 اکتبر سال گذشته این ابهام که باید کجای تاریخ ایستاد برای هنرمند آرمان گرا، متعهد و روشن فکر، مشخص شده و او حالا می داند که طرف درست تاریخ کجاست.

خبرگزاری تسنیم، نشست خبری سومین مسابقه کارتون، کاریکاتور و پوستر هولوساید با حضور سید مسعود شجاعی طباطبایی، محمدحسین نیرومند، مسعود نجابتی و امیرناصر جاوید در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد.

در ابتدای این نشست خبری محمدحسین نیرومند گفت: با اتفاق 7 اکتبر سال گذشته این ابهام که باید کجای تاریخ ایستاد برای هنرمند آرمان گرا، متعهد و روشن فکر، مشخص شده و او حالا می داند که طرف درست تاریخ کجاست بر همین اساس به قطعیت می توان گفت همه کسانی که همسو با آرمان های انقلابی و مقاومت هستند در طرف درست این جریان هستند.

وی با اشاره به ادوار گذشته و اهمیت این رویداد بیان کرد: در دوره اول بسیاری از هنرمندان ترس از حضور داشتند و با اسم های مستعار در مسابقه شرکت کردند اما در این دوره اینگونه نیست و این نشان می دهد طرف درست تاریخ مشخص شده است. دامنه این اتفاق فراگیر شده و بسیاری از هنرمندان متوجه ماجرا شده اند و در این مسابقه شرکت می کنند.

سیدمسعود شجاعی طباطبایی  نیز در بخش دیگر این نشست خبری اعلام کرد: هنرمندان به واقع جسورانه و به شکل آزادمنشانه در مسابقات ما شرکت می کنند.

اخبار این جلسه و رویداد را می خوانند بدانند که جریان های مختلف هنری در رشته های مختلف به برکت حرکتی که در طوفان الاقصی رقم خورد در نقاط مختلف جهان در حال کار کردن هستند. ممکن است خیلی از این جریانات که به همت حوزه هنری در حال انجام است را بدانید و برخی را ندانید که البته اهمیتی هم ندارد و تنها چیزی که مهم است این است که شما لحظه به لحظه در حال کتک خوردن از هنرمندان آزاده جهان هستید و آنقدر کتک خواهید خورد که خودتان بار خود را جمع کنید و بروید.

انتهای پیام/

نظرات

captcha