رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی:

سنجش نوآموزان در سال جدید همراه با توان بخشی انجام می شود

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: یکی از اهداف مهم ایجاد مراکز جامع سنجش و توان بخشی انجام مداخلات لازم در حوزه اختلالات یادگیری بوده، لذا در سال جاری اجرای هم زمان هر دو فعالیت سنجش نوآموزان بدو ورود و توان بخشی در مراکز جامع ضروری است.

به گزارش ایسنا، وبینار آموزشی فرآیندهای اجرایی سامانه «سیرت 2» با حضور حدود 4100 نفر از مدیران و کارکنان مراکز جامع سنجش، آموزش، توان بخشی و مداخله بهنگام رشدی-تربیتی سراسر کشور در روز دوشنبه، 16 مهرماه به صورت برخط و از طریق بستر شبکه مجازی «شاد» برگزار شد.

در این نشست، حجت اله الماسی، رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی گفت: یکی از اهداف مهم ایجاد مراکز جامع سنجش و توان بخشی انجام مداخلات لازم در حوزه اختلالات یادگیری بوده، لذا در سال جاری اجرای هم زمان هر دو فعالیت سنجش نوآموزان بدو ورود و توان بخشی در مراکز جامع ضروری است.

وی ادامه داد: بنابراین مراکز 2 تا 3 روز در هفته را به ارائه خدمت به دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری و دیرآموز می پردازند و 2 تا 3 روز باقی مانده را به فعالیت سنجش نوآموزان 6 ساله و زیر 6 ساله اختصاص می دهند که روزهای تعیین شده متناسب با شرایط جمعیتی مراکز جامع می توانند بیشتر یا کمتر شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در ادامه آموزش های لازم باهدف آشنایی بیشتر مدیران و کارکنان مراکز با فرآیندهای اجرایی سامانه «سیرت 2» و تسهیل در اجرای آن در مراکز آموزشی و توان بخشی ارائه شد.

انتهای پیام

نظرات

captcha