لیگ برتر هندبال| شکست گیتی پسند در برابر نفت و گاز گچساران

دیدار تیم های هندبال گیتی پسند و نفت و گاز گچساران در هفته اول رقابت های لیگ برتر هندبال با نتیجه 29 بر 28 به سود نفت و گاز گچساران به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در یکی از دیدارهای هفته اول رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور از ساعت 14:00 امروز تیم های گیتی پسند اصفهان و نفت و گاز گچساران در سالن شهید سجادی اصفهان به مصاف هم رفتند که 29 بر 28 تیم گچساران پیروز این دیدار لقب گرفت.

نیمه اول با بازی پایاپای دو تیم همراه بود و در پایان این نیمه دو تیم با تساوی در عدد 15 به رختکن رفتند.

در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم یاران گیتی پسند برتری 18 بر 15 را با درخشش سنگربان خود روی تابلو رقم زد، در دقایق پایانی بازی به شدت حساس دنبال شد و  در نهایت بازیکنان و اعضای نفت و گاز گچساران توانستند 29 بر 28 پیروزی دراماتیک خود را جشن بگیرند.

نیمه اول با نتیجه 15 بر 15 مساوی و نیمه دوم با نتیجه 14 بر 13 به سود نفت و گاز و در نهایت دیدار با نتیجه 29 بر 28  به نفع  تیم میهمان خاتمه یافت.

در ترکیب گیتی پسند ، محمدامین فرهادی، محمدحسین رحمتی، کسری جوانبخت، ، رضا عزتی، مسلم علی زلفی، علی شیرانی، محمدرضا نقدی، سیدعلی موسوی، وحید مسعودی، حمیدرضا تاجیک، امیدرضا سرپوشی، سید سعید علوی با هدایت کیوان صادقی به میدان رفتند.

انتهای پیام/174/.

نظرات

captcha