بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
زنجان- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان گفت: جشنواره ملی آش و نمایشگاه صنایع دستی فرصتی برای برندسازی، رونق اقتصادی و جذب بیشتر گردشگر است.
به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شهامی ظهر یکشنبه در نشست خبری هفدهمین جشنواره ملی آش ایرانی و هیجدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی استان، اظهار کرد: با توجه به برگزاری 17 دوره جشنواره آش، این رویداد به معروف ترین و بزرگترین رویداد گردشگری استان زنجان تبدیل شده است.
وی با تأکید بر اینکه باید برگزاری جشنواره آش و نمایشگاه صنایع دستی آورده بیشتری برای استان به همراه داشته باشد، عنوان کرد: صرف برگزاری جشنواره آش و مسائل پیرامونی آن کافی نیست.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان ادامه داد: برای برگزاری هرچه مطلوب این جشنواره باید اهداف بزرگ تری را مد نظر قرار داد و برای آن برنامه ریزی دقیقی داشت و حوزه خدمات و اقتصاد گردشگری توسعه داد.
وی جذب بیشتر گردشگر را یکی از اهداف مهم برگزاری این جشنواره خواند و گفت: حضور تورهای گردشگری و علاوه بر آن تبلیغات گسترده رسانه ای می تواند به تحقق اهداف تعیین شده کمک کند و باید هم اهداف کوتاه مدت و هم اهداف بلندمدت را مدنظر قرار داد.
شهامی برگزاری این جشنواره را فرصت طلایی برای حضور گردشگران در این رخداد مهم فرهنگی دانست و افزود: تبلیغات گسترده رسانه های استان می تواند سهم بسزایی در تحقق اهداف این جشنواره داشته باشد، چراکه این برنامه صرفاً برای مردم شهر زنجان نیست و باید از نقاط مختلف کشور جذب گردشگر داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: تلاش شد تا این جشنواره به سمت خودکفایی مالی حرکت کند که امسال این مهم رخ داد و دیگر نیازی به حمایت و اعتبار دولتی نیست.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان یادآور شد: با همکاری دستگاه های بین بخشی تلاش شده است رفاه شرکت کنندگان و بازدید کنندگان تأمین، مشکل ترافیک به ویژه با افزایش پارکینگ ها رفع و تردد در این مسیر تسهیل شود.
{{name}}
{{content}}