امام جمعه گرگان: رییس جمهور در نیویورک حقایق کشور را به خوبی بیان کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار امیدواری کرد این سفر در آینده آثار و برکات مثبتی برای کشور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار امیدواری کرد این سفر در آینده آثار و برکات مثبتی برای کشور داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اشاره به سخنان روز چهارشنبه رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت همین ایام ادامه داد: در دوران دفاع مقدس، صدام با سرمایه منطقه ای و پشتیبانی شرق و غرب و شوروی سابق به کشور ما حمله کرد که در نهایت با نکبت، ذلت و خواری خود و رژیمش نابود شد.

امام جمعه گرگان گفت: باید روایت درستی از دفاع مقدس را بیان کنیم و در غیر این صورت دشمن به دروغ خوراک به ذهن جوانان ما می دهد.

وی تاکید کرد: آنان که جنگ را لمس کردند، باید وارد مدارس به خصوص دبیرستان ها شوند و نسل جوان را با مسائل آن دوران آشنا کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه امروز گرگان به مسائل لبنان و انفجار پیجرها و حملات روزهای اخیر رژیم صهیونیستی به جنوب و شرق لبنان اشاره و خاطرنشان کرد: هدف اصلی رژیم صهیونیستی نابود کردن حماس و آزاد کردن اسرای خود است که تاکنون نتوانسته به آن برسد.

امام جمعه گرگان گفت: ارتش 100 هزار نفری حزب الله لبنان، نیروی مقتدر با تجربه جنگ و نبرد در سوریه است که ارتش های معمولی دنیا و حتی رژیم صهیونیستی این تجربه را ندارد.

آیت الله نورمفیدی افزود: رژیم صهیونیستی به خیال خود می تواند با به شهادت رساندن نیروهای حزب الله به اهدافش برسد، اما نه تنها با شهادت افسران و فرماندهان ارشد حزب الله رخنه ای در ارتش آن ایجاد نشد، بلکه با شهادت یک نفر، رزمندگان و فرماندهان دیگری جای او را پر می کنند.

وی اضافه کرد: پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی توسط حزب الله باعث فرار بیش از 100 هزار نفر از شهرک های صهیونیست نشین شده و مشکلات زیادی برای این رژیم جعلی ایجاد کرده است.

امام جمعه گرگان همچنین به حادثه هفته گذشته معدن طبس اشاره کرد و گفت: این حادثه روزانه در نقاط مختلف دنیا رخ می دهد، اما نگاه دشمنان برای ایجاد بهانه های مختلف همچون بی توجهی مسوولان، ضعف علمی و حتی ارتباط دادن این حادثه با توجه و رسیدگی کردن به مجروحین و مصدومین لبنانی است.

آیت الله نورمفیدی اظهار کرد: به محض رخ دادن حادثه معدن طبس، وزرای کشور، صمت و کار جهت بررسی ابعاد حادثه به طبس رفتند و اگر قصوری از سوی فرد یا افرادی رخ داده باشد، با خاطی یا خاطیان برخورد خواهد شد.

بعد از اقامه نماز عصر امروز، راهپیمایی ضد رژیم صهیونیستی و محکوم کردن جنایات این رژیم و حمایت از مردم غزه، لبنان و فلسطین در گلستان برگزار شد.

در گرگان، نمازگزاران مسیر مصلی تا چهارراه شهدا را طی کرده و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل سر می دادند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری قرائت و بندهای آن با شعارهای الله اکبر، خامنه ای رهبر مورد تایید مردم قرار گرفت.

نظرات

captcha