سرمایه گذاری بزرگ رئال مادرید روی استعدادهای برزیلی و فرانسوی

مرجع خبری رئال مادرید: رئال مادرید در سالهای اخیر سیاست خود را بر مبنای جذب استعدادهای برزیلی و فرانسوی گذاشته و عملا می توان گفت که این دو کشور به ملیت های غالب در ترکیب رئال مادردی تبدیل شده اند. رئال در طول تاریخش با بازیکنانی نظیر زیدان، بنزما، ریموند کوپا و … همیشه رنگ و بوی فرانسوی داشته اما از زمان روبرتو کارلوس حس و حال برزیلی رئال بیشتر شد که با بازیکنانی نظیر رونالدو این روند ادامه پیدا کرد.

مرجع خبری رئال مادرید: رئال مادرید در سالهای اخیر سیاست خود را بر مبنای جذب استعدادهای برزیلی و فرانسوی گذاشته و عملا می توان گفت که این دو کشور به ملیت های غالب در ترکیب رئال مادردی تبدیل شده اند.

رئال در طول تاریخش با بازیکنانی نظیر زیدان، بنزما، ریموند کوپا و … همیشه رنگ و بوی فرانسوی داشته اما از زمان روبرتو کارلوس حس و حال برزیلی رئال بیشتر شد که با بازیکنانی نظیر رونالدو این روند ادامه پیدا کرد. در سالهای اخیر اما رنگ و بوی فرانسوی  برزیلی رئال مادرید خیلی بیشتر شده است. رئال مادرید برای برزیلی ها و فرانسوی ها از سال 2018 تا کنون 359 میلیون یورو هزینه کرده است. رئال در این مدت 661.25 میلیون یورو هزیینه کرده یعنی 53.3 درصد سرمایه گذاری رئال روی این دو ملیت بوده است.

اندریک آخرین سرمایه گذاری برزیلی رئال مادرید بود که برای خریدنش 60 میلیون یورو هزینه شد. پیش از این هم رئال برای خرید وینیسیوس و رودریگو مجموعا 90 میلیون یورو هزینه کرده بود که هر دو به سرمایه گذاری های موفقی تبدیل شده اند. رئال برای میلیتائو 50 میلیون یورو پرداخت و از سویی هزینه 30 میلیونی برای رینیر به سرمایه گذاری شکست خورده تبدیل شد.

سرمایه گذاری رئال روی فرانسوی ها با پرداخت 50 میلیون یورو برای مندی آغاز شد و با پرداخت 45 میلیون یورو برای کاماوینگا و 100 میلیون یورو برای شوامنی ادامه پیدا کرد.

ادواردو کاماوینگا اورلین شوامنی

نظرات

captcha