کورتوا:«بنزما اگر در فرم فصل قبلش بود، گلهای بیشتری می زد»/ والورده:«تیبو خوب بازی کرد»

مرجع خبری رئال مادرید: فدریکو والورده در مورد پیروزی رئال مادرید مقابل وایادولید صحبت کرد:” برای ما مشکل بود. در خط حمله فاقد تحرک کافی بودیم و به فضاها حمله نمی کردیم. کریم و اسنسیو خیلی تنها بودند. باید بیشتر به دنبال گل می رفتیم. کورتوا بازی خوبی داشت و به ما خیلی کمک کرد. در نهایت باید از فضاها استفاده می کردیم.  پرس؟ ماموریت این بود که کریم یکی از مدافعان میانی آنها را پرس کند و من یا کارواخال دیگری را پرس کنیم.

مرجع خبری رئال مادرید: فدریکو والورده در مورد پیروزی رئال مادرید مقابل وایادولید صحبت کرد:” برای ما مشکل بود. در خط حمله فاقد تحرک کافی بودیم و به فضاها حمله نمی کردیم. کریم و اسنسیو خیلی تنها بودند. باید بیشتر به دنبال گل می رفتیم. کورتوا بازی خوبی داشت و به ما خیلی کمک کرد. در نهایت باید از فضاها استفاده می کردیم.  پرس؟ ماموریت این بود که کریم یکی از مدافعان میانی آنها را پرس کند و من یا کارواخال دیگری را پرس کنیم. اما در خط هافبک باید بهتر می شدیم. در نیمه دوم کمی منظم تر شدیم. وقتی در پست وینگر بازی می کنم، به محوطه جریمه حریفان نزدیک تر می شوم و می توانم شوت بزنم یا پاس گل بدهم. به عنوان هافبک میانی از دروازه حریفان دورتر هستم و باید دفاع کنم. باید درس بگیرم و بهتر بازیخوانی کنم و در دفاع بیشتر تلاش کنم. به عنوان وینگر می توانم بیشتر شانس گلزنی داشته باشم و امروز کمتر به دروازه حریف نزدیک شدم چون می خواستم به خط هافبک کمک کنم.”

تیبو کورتوا هم در مورد بازی صحبت کرد:” امروز شرایط برای من خوب پیش رفت اما ترجیح می دهم که 3-2 ببریم تا این که بازی 0-0 شود. به نظر می رسید که بازی امروز مساوی می شود و در نهایت کریم تکلیف بازی را مشخص کرد.پنالتی ها؟ روی صحنه نیمه اول به نظر می رسید که بازیکن وایادولید از دستش به عنوان تکیه گاه استفاده کرده و در صحنه دوم نیز به نظر می رسید که توپ روی ریباند به دستش خورده است. در بازیهای قبلی پنالتی مشابهی را به خاطر  هند آسنسیو گرفتند و این جا نگرفتند. عجیب است. در جام جهانی نیز نمی فهمیدیم که چه زمانی هند است و چه زمانی نه. اصلا نمی دانیم چه زمانی باید پنالتی گرفته شود و چه زمانی نباید گرفته شود. از نظر من خاوی سانچز بدشانس بود. این پنالتی ها شاید احمقانه به نظر برسند اما واقعا پنالتی هستند. کریم شرایط خوبی دارد. به کمی ریتم بهتر نیاز داشت. کریم اگر در فرم فصل گذشته اش بود، گلهای بیشتری می زد اما این گلها به او اعتماد به نفس می دهد. حالا به کوپا می رویم و بعد از آن بازی مشکلی در مقابل ویارئال داریم. باید به صدرنشین فشار بیاوریم.”

تیبو کورتوا فدریکو والورده

نظرات

captcha