«تخصص ویژه کاماوینگا در تغییر ریتم بازی»

مرجع خبری رئال مادرید: انچلوتی همچون یک گرگ پیر است. می داند که لالیگا در استادیوم های نظیر وایادولید در شب هایی نظیر بازی دیشب از دست می روند  چرا که تیم پس از یک ماه و حضور در جام جهانی در این بازیها شرکت می کرد. به همین خاطر هفت بازیکن حاضر در جام جهانی شامل بنزما در ترکیب قرار گرفتند. کریم یکی از بدترین بازیهای خود را داشت اما با این وجود با دبلش توانست ناجی تیم باشد. فوتبال همین است.

مرجع خبری رئال مادرید: انچلوتی همچون یک گرگ پیر است. می داند که لالیگا در استادیوم های نظیر وایادولید در شب هایی نظیر بازی دیشب از دست می روند  چرا که تیم پس از یک ماه و حضور در جام جهانی در این بازیها شرکت می کرد. به همین خاطر هفت بازیکن حاضر در جام جهانی شامل بنزما در ترکیب قرار گرفتند. کریم یکی از بدترین بازیهای خود را داشت اما با این وجود با دبلش توانست ناجی تیم باشد. فوتبال همین است. این پارادوکس عجیبی است که رئال حالا به لطف درخشش دروازه بانش که دو. توپگیری بی نظیر داشته، مشترکا با بارسلونا صدرنشین است. رئال مادرید برنده شد و سه امتیاز ارزشمند را کسب کرد تا به بارسلونا در شروع دوباره لالیگا فشار بیاورد اما بازی آنها هیچ کسی را راضی نمی کند. تیم با خستگی و تحمل دو شکست و یک تساوی در پنج بازی اخرش قبل از جام جهانی به مسابقات ملی رفت و صدرنشینی را در اختیار بارسا قرار داد. بازگشت دوباره رئال به لالیگا هم جالب نبود. شروع رئال در مقابل وایادولید امید بخش بود اما بعد از آن رئال از ریتم بازی خارج شد و جدیت کافی را در بازی خود نداشت و وابستگی به وینیسیوس بیش از حد وجود داشت. این بازی شبیه عملکرد رئال قبل از جام جهانی بود. فرم نامناسب بازیکنانی نظیر بنزما، والورده و اسنسیو باعث شد تا وینیسیوس عملا تنها امید عجومی رئال باشد که بازیکن برزیلی تلاش کرد که موقعیت ایجاد کند اما بقیه او را همراهی نمی کردند.

این بار البته کاماوینگا بالاخره به کمکش آمد. بازیکن فرانسوی تخصص ویژه ای دارد تا از روی نیمکت وارد شود و ریتم بازی را عوض کند. در دقیقه 68 وارد ورزشگاه زوریای جدید شد و با انرژی، طراوت و تحرک فوق العاده ای وارد زمین شد. تاثیرش در بیست دقیقه آغازین فوق العاده بود. با بیست سال سن شخصیت فوق العاده ای را از خود ارائه داد و توانست به حریف ضربه بزند و از فضاهایش به نحو احسن استفاده کرد. گل دوم روی همکاری فوق العاده کاماوینگا با مودریچ بود که در نهایت به بزما پاس گل را داد و به برنده توپ طلا کمک کرد تا احیا شود. کاماوینگا با شایستگی دقایق بیشتری کسب می کند هر چند که رقبایش در ترکیب هم نمایش جالبی ندارند.

کارلوس کارپیو – مارکا

ادواردو کاماوینگا

نظرات

captcha