وینیسیوس:«نژادپرست ها به ورزشگاه می آیند و لالیگا کاری نمی کند»

مرجع خبری رئال مادرید: وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید بعد از بازی با وایادولید به توهین های نژادپرستانه به خودش واکنش نشان داد. وی در پیامی اینستاگرامی نوشت:” نژادپرست ها همچنان به ورزشگاه ها می روند و بهترین باشگاه دنیا را از نزدیک می بینند و لالیگا هیچ کاری انجام نمی دهد. همچنان سرم را رو به بالا می گیرم و از پیروزیهایم در رئال مادرید جشن می گیرم.

مرجع خبری رئال مادرید: وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید بعد از بازی با وایادولید به توهین های نژادپرستانه به خودش واکنش نشان داد.

وی در پیامی اینستاگرامی نوشت:” نژادپرست ها همچنان به ورزشگاه ها می روند و بهترین باشگاه دنیا را از نزدیک می بینند و لالیگا هیچ کاری انجام نمی دهد. همچنان سرم را رو به بالا می گیرم و از پیروزیهایم در رئال مادرید جشن می گیرم. در نهایت مقصر من هستم!”

خاویر تباس رییس لالیگا نیز در جواب وینیسیوس گفت:” لالیگا سالهاست که علیه نژادپرستی می جنگد. بی عدالتی است که وینیسیوس بگوید که لالیگا هیچ کاری علیه نژادپرستی نکرده است. باید اطلاعات بهتری داشته باشد. در کنار تو هستیم تا “همه با هم باشیم” هم در یک جهت حرکت می کنیم.”

وینیسیوس جونیور

نظرات

captcha