سرمربی وایادولید:«از داوری ها خشمگین و عصبانی هستم»

مرجع خبری رئال مادرید: مارتینز مونوئرا داور بازی رئال مادرید و وایادولید به شدت با میزبان مهربان بود و یک پنالتی واضح را در نیمه اول به سود رئال نگرفت و در نیمه دوم نیز با اصرار داور یک پنالتی گرفت. با این وجود پاچتا سرمربی وایادولید سعی می کند که با جوسازی تقصیر  شکست تیمش را گردن داور بیاندازد. سرمربی وایادولید بیان کرد:” از این داوری ها و هندها خشمگین و عصبانی هستم. در بازی با بیلبائو هندی واضح تر از این را به سود ما نگرفتند.

مرجع خبری رئال مادرید: مارتینز مونوئرا داور بازی رئال مادرید و وایادولید به شدت با میزبان مهربان بود و یک پنالتی واضح را در نیمه اول به سود رئال نگرفت و در نیمه دوم نیز با اصرار داور یک پنالتی گرفت. با این وجود پاچتا سرمربی وایادولید سعی می کند که با جوسازی تقصیر  شکست تیمش را گردن داور بیاندازد.

سرمربی وایادولید بیان کرد:” از این داوری ها و هندها خشمگین و عصبانی هستم. در بازی با بیلبائو هندی واضح تر از این را به سود ما نگرفتند. بر اساس آمار اعتراض می کنم. به همه احترام می گذارم اما خشمگین هستم. به تیمم افتخار می کنم. هر روز این را نشان می دهم. فرسندا؟ از بازی او خوشحال هستم چرا که مقابل بهترین وینگر دنیا بازی کرد. عالی بازی کرد و به خوبی فضایش را بست. باید به او تبریک بگویم.”

رئال وایادولید

نظرات

captcha