مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مطرح کرد

رضایتمندی 84 درصدی مشترکین آبفا خراسان رضوی از خدمات

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان خراسان رضوی از رضایتمندی مشترکین از خدمات این شرکت با میانگین 84.5 درصد خبر داد.

حسین امامی در گفت وگو با ایسنا افزود: این میزان رضایت مندی مربوط به امور مشترکین، کیفیت و کمیت آب، ارزیابی عملکرد مراکز ارتباطات مردمی 122، فعالیت های عمرانی، الزامات زیست محیطی و لوازم کاهنده است.

وی اظهار کرد: در مرکز تلفن 122 هم چند زیر شاخه مورد نظرسنجی قرار می گیرد که زمان رسیدگی و رفع کامل حادثه به ترتیب 88 و 92 درصد است.

وی یکی از اهداف آبفا در کنار تأمین آب کمی و کیفی را کسب آگاهی از میزان رضایت یک میلیون و 314 هزار مشترک شهری و روستایی در سطح استان دانست که سالانه توسط دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان انجام می شود.

وی همچنین با اشاره به گذر موفق آبفا از پیک مصرف آب در تابستان 1403، بروز اتفاق و یا حوادث ناشی از فعالیت دستگاه های خدمات رسان در گودبرداری معابر و صدمه به لوله ها و همچنین قطع برق را باعث قطع و کم فشاری آب در برخی مواقع اعلام کرد و از اجرای پروژه های رفع تنش در برخی شهرها شامل حفر 41 حلقه چاه عمیق، تجهیز 56 حلقه چاه، احیاء، لایروبی و بهسازی 50 مورد چاه، چشمه و قنات و ساخت 144 هزار و 500 مترمکعب مخزن ذخیره آب با اعتبار 10 هزار و 551 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد و گفت: در کنار این مهم شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز و اجرا و توسعه خطوط انتقال و شبکه های توزیع برای مقابله با تنش آب در بیش از 35 شهر و 306 روستا پیگیری شد.

وی افزود: همزمان با فرارسیدن فصل پاییز و لزوم مدیریت شبکه جمع آوری فاضلاب به ویژه در زمان بارش های فصلی، ویدئو متری شبکه فاضلاب با هدف بازدید و شناسایی معایب و مشکلات احتمالی اجرا می شود.

امامی ادامه داد: بازرسی و بازدیدهای دوره ای از شبکه فاضلاب به صورت در تمامی فصول و به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی اعم از گرفتگی، نقایص، دو پهن شدگی لوله ها، شیب نامناسب و ... در حال انجام است.

انتهای پیام

نظرات

captcha