آمریکا و اسرائیل جنایتکار با دروغ اهداف خود را جلو می برند

امام جمعه شهرکرد گفت: ابرجنایتکاران تاریخ، آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب، باطل را حق جلوه می دهند و با دروغ اهداف خود را جلو می برند.

خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد، اظهار داشت: حادثه طبس را تسلیت می گویم، عده ای از فرزندان ایران در معدن دچار حادثه شدند.

وی ادامه داد: البته همیشه مسئولین به حسب وظیفه اسلامی و انسانی خود، باید از همه کسانی که مشغول کار هستند مراقبت های لازم را داشته باشند اما خدا نکند مشکلی پیش آید چرا که دشمنان قلم به دست می شوند و شروع به یاوه گویی و تشویش اذهان عمومی می کنند.

امام جمعه شهرکرد گفت: در فضای مجازی انواع مطالب گفته و نوشته می شود، افرادی ساده دل هستند که به این ها توجه می کنند و متاسفانه تحت تاثیر قرار می گیرند.

وی مطرح کرد: در زمان اغتشاشات کسانی که گوش و چشم خود را به فضای مجازی داده بودند تصورشان بر این بود که کار تمام است یا مثلا آدم هایی اوایل انقلاب دلبستگی خاصی به رادیو آمریکا داشتند و رادیو ایران را گوش نمی دادند که ذهنشان مشوش می شد اما با گوش دادن به رادیو ایران و شرکت در نماز جمعه امیدوار و آرام می شدند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: ما در اسلام بی حساب و کتاب نیستیم. قرآن می گوید اگر یک فاسقی خبر آورد نباید سریعا قبول کنید، فاسق کسی است که فسق می ورزد و گناه می کند.

وی با بیان اینکه قرآن به ما یاد می دهد که خبر فرد عادل را باید باور کرد، افزود: اگر در فضای مجازی و یا حتی حقیقی خبری برای ما آورده شد نباید سریعا قبول کرد. حتی کسانی که آدم های خوبی بودند در یک برهه ای راه را اشتباه رفتند که نقل هایشان را دیگر پیگری نکردند و کنار گذاشته شدند.

فاطمی در پایان با بیان اینکه تکنولوژی جدید و فضای مجازی یک سری موارد استفاده دارد اما در مواردی نیز باعث به اشتباه رفتن انسان می شود، خاطرنشان کرد: ابر جنایتکاران تاریخ، آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب می بینیم که چگونه باطل را حق جلوه می دهند و سپس با دروغ ها اهداف خود را پیش می برند و هر انسانی را که بخواهند به خاک سیاه می نشانند.

انتهای پیام/7540

نظرات

captcha