مارکا: کریستیانو تا آخرین لحظه منتظر رئال مادرید بود

مرجع خبری رئال مادرید: مارکا گزارش داده است که کریستیانو تا آخرین لحظه و پیش از امضای قرارداد با النصر منتظر تماسی از جانب رئال مادرید بود اما در نهایت به خواسته اش نرسید و چاره ای به جز پیوستن به باشگاه عربستانی و تبدیل شدن به پردرآمدترین بازیکن تاریخ فوتبال نداشت. کریستیانو در النصر با احتساب درآمد تبلیغاتی سالی 200 میلیون یورو درآمد خواهد داشت که بالاتر از هر بازیکنی در تاریخ فوتبال است.

مرجع خبری رئال مادرید: مارکا گزارش داده است که کریستیانو تا آخرین لحظه و پیش از امضای قرارداد با النصر منتظر تماسی از جانب رئال مادرید بود اما در نهایت به خواسته اش نرسید و چاره ای به جز پیوستن به باشگاه عربستانی و تبدیل شدن به پردرآمدترین بازیکن تاریخ فوتبال نداشت.

کریستیانو در النصر با احتساب درآمد تبلیغاتی سالی 200 میلیون یورو درآمد خواهد داشت که بالاتر از هر بازیکنی در تاریخ فوتبال است. خوزه فلیکس دیاز خبرنگار مارکا گزارش داده است که کریستیانو بعد از جام جهانی خیلی دوست داشت که به رئال مادرید ملحق شود و به همین خاطر به مادرید آمد و چند روزی هم در والدبباس تمرین کرد اما در نهایت به رویای خود دست پیدا نکرد و نتوانست دوره دومش را در رئال مادرید تجربه کند. پیش از این و در هفته های اخیر هم برخی خبرنگاران نزدیک به رئال مادرید گزارش داده بودند که کریستیانو حاضر شده تا با قراردادی شش ماهه و حداقل دستمزد در رئال حضور داشته باشد.

کریستیانو رونالدو

نظرات

captcha