بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
به گزارش گروه علمی ایرنا از وزارت علوم، علی باقر طاهری نیا رئیس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی در پیشگفتار کتاب چنین بیان کرده است: از جمله وظایف و مأموریت های «مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی»، ایجاد و مدیریت پایگاه اطلاعات آموزش عالی، جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل آن ها و تهیه انواع گزارش های آماری مستمر است.
به گزارش گروه علمی ایرنا از وزارت علوم، علی باقر طاهری نیا رئیس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی در پیشگفتار کتاب چنین بیان کرده است: از جمله وظایف و مأموریت های «مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی»، ایجاد و مدیریت پایگاه اطلاعات آموزش عالی، جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل آن ها و تهیه انواع گزارش های آماری مستمر است.
تاکنون آمار ثبت نام شدگان، دانشجویان، دانش آموختگان، آموزشگران دانشگاهی و کارکنان غیرآموزشی و آمارهای مقایسه ای مربوط به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی و نیز مؤسسات آموزش عالی وابسته به سایر دستگاه های اجرایی کشور در قالب جداول آماری در کتاب های سالیانه با عنوان «آمار آموزش عالی ایران» چاپ و به طور مستمر در اختیار ذی نفعان قرار می گرفت.
با توجه به تأکید بر لزوم استمرار فعالیت ها و انتشار نتایج رصد ثبتی وضعیت اشتغال دانش آموختگان، به طور سالیانه، مقرر شد سالنامه آماری وضعیت اشتغال دانش آموختگان از این پس به طور منظم تهیه و منتشر شود. گزارش حاضر پنجمین شماره از این سلسله گزارش ها است که نتایج رصد وضعیت اشتغال دانش آموختگان سال تحصیلی 98-1397 را در قالب جداول، نمودارها و نقشه های توزیع جغرافیایی ارائه نموده است.
همچنین محمد عزیزی مجری طرح نیز در بخشی از مقدمه گفته است: از آنجا که موضوع اشتغال دانش آموختگان و مسائل بازار کار از موضوعات تخصصی پژوهشی مؤسسه در دهه های قبل بوده و به جرأت می توان گفت که چالش های کنونی بازار کار متخصصان در مطالعات یک الی دو دهه قبل مؤسسه بررسی و پیامدهای برخی روندهای شکل گرفته هشدار داده شده بود، اجرای طرح مطالعاتی تدوین الگوی ثبتی و پیمایشی رصد دانش آموختگان در بازار کار در سال 1394 در مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی آغاز و نتایج آن در پاییز سال 1396 منتشر شد. با استقبال مخاطبان، ذی نفعان و نهادهای مرتبط با موضوع رصد اشتغال از الگو و نتایج رصد، انجام مستمر آن در قالب ردیابی وضعیت اشتغال دانش آموختگان از طریق سامانه های ملی کشور که یکی از زیر پروژه های «آموزش عالی مهارتی و نظام صلاحیت حرفه ای» از مجموعه طرح های اقتصاد مقاومتی است در دستور کار مؤسسه قرار گرفت.
{{name}}
{{content}}