خطیب جمعه خمین: هدف از نفوذ نرم اختلال در منطق و معیارهای ارزشی جامعه است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه های نماز جمعه خمین با اشاره به دیدار رهبر معظم رهبری در دیدار با رزمندگان دوران دفاع مقدس، افزود: شاه بیت کلام مقام معظم رهبری در این دیدار نفوذ بود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه های نماز جمعه خمین با اشاره به دیدار رهبر معظم رهبری در دیدار با رزمندگان دوران دفاع مقدس، افزود: شاه بیت کلام مقام معظم رهبری در این دیدار نفوذ بود.

وی ادامه داد: در نفوذ سخت جاسوس به جامعه ورود می کند و اقدامات خرابکارانه انجام می دهد.

امام جمعه خمین اظهار کرد: امروز که جنگ های نرم در دنیا رواج دارد با نفوذهای پیچیده مواجه هستیم.

حجت الاسلام میرصادقی افزود: در نفوذ نرم افرادی از روی جهل پیاده نظام های بی جیره و مواجیب دشمن می شوند و در این نوع نفوذ از ابزار اقناع مخاطب استفاده می شود.

وی تاکید کرد: اثرگذاری نفوذ نرم بسیار سخت تر و بیشتر از نفوذ سخت است.

خطیب جمعه خمین گفت: افراد فریب خورده در نفوذ نرم، نفوذ شبکه ای و انسانی بر مردم و مسئولان فشار وارد می کنند تا اهداف دشمن خارج از مرزها تامین شود.

حجت الاسلام میرصادقی ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری بر نهادهای آموزشی این است که زنجیره انسانی در مراکز آموزشی و تربیتی شکل گیرد.

وی بیان کرد: دشمن از نفوذ سخت نیز غافل نشده است و تامین موادی در لبنان برای انفجار پیجرها و دستگاه های بیسیم از اقدامات این نوع نفوذ است.

امام جمعه خمین اضافه کرد: مراقبت از صنایعی که با امور مردم در ارتباط است ضروری است، چراکه دشمن از هیچ جنایتی کوتاهی نمی کند.

وی اظهار کرد: امت اسلام با این جمعیت انبوه و مستعد نباید توسری خور جمعی از افراد جنایتکار باشد.

امام جمعه خمین افزود: افتخار به شیعیان در جنوب لبنان، یمن و عراق و به ویژه ایران بخاطر آزادگی شیعه است.

خطیب جمعه خمین گفت: رژیم صهیونسیتی مرد میدان مبارزه با رزمندگان نیست و زیرساخت های ملت ها را مورد هجمه قرار می دهد.

حجت الاسلام میرصادقی افزود: جنایات رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان با هدف ترور فرمانده هان مقاومت و قطع ارتباط با حزب الله بود.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی حملات سهمگینی علیه حزب الله و جنوب لبنان آغاز کرده است و حزب الله توانسته رژیم صهیونیستی را زمین گیر کند و بخشی از امکانات این رژیم را به خود مشغول کرده و بسیاری از صهیونیست ها را آواره کرد.

امام جمعه خمین بیان کرد: مردم غیور شهر هزار شهید خمین آمادگی هرچه تمام دارد تا به امر ولی خود رژیم صهیونیستی را در سرزمین خود زمین گیر کند.

حجت الاسلام میرصادقی ادامه داد: جنگ برای امت اسلام خسارت دارد و دشمن بداند که زمینه سازی ظهور با این خون های پاک فرماندهان و رزمندگان حزب الله فراهم می شود.

نظرات

captcha